søndag 22. juni 2008

Jeg har blitt Tagget!

Carina har tagget meg :-)

Her er oppgaven:"Plukk opp nærmeste bok, og åpne på side 123. Finn den femte setningen og publiser de følgende tre setningene. Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg"

Jeg har nettopp kommet hjem etter 1 ukes ferie på Kreta, og en av bøkene jeg leste der var den nærmeste boken jeg fant. "Iskaldt Bedrag" av Dan Brown (forfatteren av DaVinci Koden). På side 123, fra setningn nr 5: Rachels analytiske hjerne kvernet. "Hvordan kan livsformer fra rommet være så like livsformene her på jorden? Jeg mener - du påstår at dette vesenet passer inn i vår darwinistiske klassifisering?

Boken var forresten en skikkelig thriller, og handler faktisk ikke om romvesener - men om et bedrag at dimensjoner....

Jeg sliter med å tagge nye --- da jeg ikke "kjenner" så mange av dere bloggere der ute! Men er du innom er du velkommen til å "føle" deg tagget :-)

Ingen kommentarer: