onsdag 2. juli 2008

Trollunger til K-O-M 5

Runde 5 av kort-o-mania er ferdig. Dette ble mitt bidrag til denne runden, hvor tema var vennskap. Jeg var ikke i form den dagen jeg laget kortet og jeg var småkvalm når jeg laget kortet, så jeg får litt negative kvalmeassosiasjoner når jeg ser på det.... men jeg fikk i alle fall levert i tide. Til min store overraskelse fikk kortet en del stemmer :-). Jeg skal prøve alt jeg kan for å være med på alle 12 ukene av kort-o-mania konkurransen - så da må jeg ikke la litt uggen form hindre meg!

Kortet er laget med trollstempel og billettstempel fra Kreativ Hobby. Det er malt med H2O maling. Blomstene er klistremerker. Mønsterpapir fra Imaginice. Gul Bazzill bling, Magic Mesh, bling og tusj.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ååå så søtt!! Nydelige farger, og mange flotte detaljer:) Selvfølgelig fortjener du en award! Utrolig mye inspirasjon å hente her!! Og så alt det fine du lager...!
Ha en god dag:)
Klem, Camilla.

Nina sa...

Skikkelig sommerlig! Så flink du er :)