søndag 5. oktober 2008

Brunt og grønt julekort

Jeg klarte ikke å la være å ta ukens utfordring på SUKKERSØTT. Jeg burde kanskje ikke levert, da det er Kreativ Hobby som sponser ukens utfordring --- men jeg regner med at jeg av den grunn ikke blir med i trekningen av ukens premie! Jeg har laget nye stempler, og de har nettopp kommet nå før helgen. Jeg måtte selvfølgelig prøve meg på noen av dem.... det er like morsomt hver gang det kommer nytt! Stemplene kommer til salgs i løpet av neste uke.... tror det var 17 nye julestempler jeg har laget denne gangen...

Jeg har brukt: Nye stempler fra Kreativ Hobby - motivet er malt med Distress ink. Ellers er det brukt mønsterpapir fra Basic Grey (en gammel kolleksjon), mønsterpapir fra 3ndypapir (ny julekolleksjon), Grungeboard og Chipboard, knapper, magic mesh og vokset bomullstråd.

5 kommentarer:

Joanna sa...

Guri for et kreativt kort med skikkelig norsk julenisse:) Dette var flott med masse detaljer og flotte papirer.


Klem fra Joanna

Maya sa...

Nyydelig julekort!
Her oser det gammeldags julestemning!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Bente sa...

Kjempeflott! Så herlig nissestempel!

annes paperfun sa...

Ååå...så herlig kort og så fine de stemplene er. Likte jeg kjempegodt...(skrive opp på ønskelisten..he,he blir lengre og lengre den.)
Flott oppsett og gode farger du har brukt.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Nina sa...

Et kjempenydelig julekort. Må nok en tur innom å se på de nye stemplene ja...