mandag 1. desember 2008

Adventskort

Etter en lang "tørke" har jeg endelig laget noen kort igjen. Jeg har hatt lite overskudd den siste tiden, men i helgen fikk jeg endelig til å lage noe. Min mor skulle ha et 80 års kort og et julekort som skal sendes til NewZealand. I tillegg måtte jeg lage ferdig adventskalenderen til min datter (sistnevnte har jeg ennå ikke tatt bilde av). Siden det var 1. søndag i advent laget jeg lilla og blå kort. På julekortet ser snømannen nesten grønn ut, men kantene er markert med Stickles glitterlim i fargen Crystal, som er mer hvit enn grønn - men det skjønte ikke kameraet :-) Snømannen er "fylt" med glossy accent. Det siste kortet er et helt enkelt kort til en som blir 80 år. Ville ikke dille for mye på dette, da mannen som skal har det ikke er så "dillete". Jeg ville bare skape litt adventsstemning siden bursdagen var i går på 1. søndag i advent!


Ingen kommentarer: