torsdag 16. juli 2009

Bursdagskort...

På tide å tørke litt støv her i bloggen min. De siste 2 månedene har jeg bare laget 4-5 bursdagskort i siste liten, som ikke har blitt avbildet. I dag har jeg også laget 2 bursdagskort, men jeg hadde tid nok til å få tatt bilde :-)

Det ene kortet ble en litt stor tag, da bursdagsgaven var en 6-pack med øl, og tagen ble festet til forpakningen! Her har jeg brukt et mønsterpapir fra K&Comany som er stemplet med et av droblestemplene som jeg har tegnet selv, samt teksten Leve Nyte Føle. Gratulasjonsstempelet er stemplet på samme mønsterpapir, men har fått en ramme og blitt limt på tagen. Blomster og blingswirls hører alltid med....


På det andre kortet har jeg også brukt et mønsterark fra K&Company, med glitterswirler. Collagestempelet Live Love er stemplet på en bakgrunn laget med alkoholblekk.



4 kommentarer:

Rasofiel sa...

Fantastisk flotte arbeider!!! :O)♥

Connie sa...

Kjempe herlig kort, og tagen ble jo bare helt rååå!!! Du er flink, du :-)

Sylvia sa...

Tøft kort, stilig at du laget den som tag. Stemplene passet veldig godt til.

Marit sa...

Så utrolig stilige de ble Bente. Den her stilen kler deg altså :)Likte de kjempegodt:)

Varm sommerklem

Marit