torsdag 7. januar 2010

Lilla konfirmantkort


Jeg har lekt meg med 3-d molding paste!
Den har en tykk kremlingnende konsistens som stivner når den tørker. Den er egentlig beregnet til å brukes sammen med stensiler - men jeg valgte å lage en bakgrunn for å få 3-d struktur.

Dette har jeg brukt:
3-d molding paste (hvit)
Polished Pigments - lilla (fargepulver)
Bred flat pensel
Stiplepensel
(Du kan få kjøpt alle produktene hos Kreativ Hobby )

Dette har jeg gjort:
- Med den flate penselen har jeg påført en stor "klatt" med paste.
- Drysset over pulver fra polished pigments og blandet.
- Fordelt dette over hele arket i et tykt lag - med den flate penselen.
- Stiplekosten er brukt helt til slutt for å lage strukturen.
- Tørketid ca 1 time.

Kantene er siden kantet med glitterlim
 


2 kommentarer:

Yvonne sa...

Wow, så kult! Råstilig med lilla konf.kort, i motsetning til de vanlige rosa. Herlig. Lurer på om ikke jeg må prøve meg på molding paste, det ser moro ut. Slenger meg som følger hos deg jeg.
Ha en flott helg!
Klem, Yvonne :)

Pia sa...

super flot teknik og lækkert kort