søndag 14. september 2008

Fargerikt med StazOn

Jeg har laget 2 fargesterke kort. Bakgrunnene er laget med StazOn - samme teknikk som beskrevet i tråden under (ATC). Begge bakgrunnenen laget jeg før sommeren, men først nå har jeg klart å gjøre dem om til kort! Ettersom bakgrunnene er så flotte i seg selv, har jeg valgt å ikke stæsje for mye på disse kortene.

På dette kortet har jeg brukt vennskapsstempel fra Kreativ Hobby. Grungeboard som er svertet sorte med StazOn og sort penn. Blomstene har blitt svertet med sort StazOn. Litt tyll og noen raindrops har også fått plass på kortet!


Her har jeg brukt Narr stempel og drodlestempel fra Kreativ Hobby.
Ellers har jeg bare brukt Stickles - glitterlim og laget prikker rundt motivet og på drodlene. Et kort helt uten 3-d effekter. Det er sjelden kost hos meg!

1 kommentar:

Connie sa...

Se her ja, her har jenta lekt seg med stazon helt i min stil :-)

Utrolig kule kort, og utrolig lekre ATC'er. Skjønner ikke helt hvorfor du ble misfornøyd med bakgrunnen, men det ble jo bare så flott på atc'er da :-)

Klem fra Connie